يکشنبه ۲۷ آبان
سه دوبیتی 7 شعری از علیرضا مرادی( مراد )
از دفتر دوبیتی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۵۳ شماره ثبت ۱۰۴۸۴۱
بازدید : ۱۵۲ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
جوانی
مرا ای دل نشانی ده از جوانی
که رفته است بسان نور و آنی
خدایا ما کزین دنیا هیچی ندیدم
همه جنگ و، به تحریم و گرانی
* * *
مرو بمان
مرو ای دل بمان رو کن نشانی
که خاطر خواهمی گر ما بمانی
من این دل را به عیاران ندادم
بهارانم بمانی تا موسم خزانی؟
* * *
صفا کن
مرا با غمگین دلان چه سوداست
وفای یار دیرین جو که شیداست
به حال خوش سرایم شعر عشقت
به امروزم صفا کن فردا، فرداست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد بزرگوار و دانشمند جناب استکی
ممنون از همراهی سبزتان | |
|
سلام و درود بانو بهرامی شاعره و ادیب گرامی
سپاسگزارم از لطفتان زیبا دیده اید | |
|
سلام و درودها خدمت دوست عزیز و گرامی ممنونم از لطفتان | |
|
سلام و درود ممنون از نگاه زیبای شما استاد خانلاری | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد خسروی فرد شاعر و ادیب گرانقدر
سپاسگزارم خواندید به مهر استاد | |
|
سلام و درود خدمت استاد کریمیان ادیب و شاعر گرانقدر
ممنونم خواندید به مهر | |
|
سلام و سپاسگزارم استاد محرم پور ادیب و شاعر گرانقدر
روزگارتان قرین زیباییها | |
|
سلام ها بانو آهنگران شاعره و ادیب گرانقدر
ممنون از لطفتان که خواندید به مهر و تشکر از سروده های ارسالی تان
ایامتان همواره به خوشیها | |
|
سلام ورود استاد بزرگوار سپاسگزارم به مهر خواندید | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد گرانقدر جناب معینی عزیز
سپاسگزارم و ممنون
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند