جمعه ۲ آذر
لبخند عشق شعری از سید راشد سید زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۹:۲۹ شماره ثبت ۱۰۴۷۵۵
بازدید : ۳۸۹ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر سید راشد سید زاده
آخرین اشعار ناب سید راشد سید زاده
|
طوفان اشک های دوچشمم اثر نداشت
در کوچه های قلب من حتی گذر نداشت
لبخند عشق زد که دنیای من شِکُفت
امّا از آن به بعد به شهرم سفر نداشت
پرواز کرد و رفت و امان از دلم برید
از شعله های آتش قلبم خبر نداشت
"گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم"
حافظ سُروده بود ولیکن ثمر نداشت
هر کس که رفت در پی حورانِ روزگار
شبها به یاد گُل رخِ نازش سحر نداشت
کوتاه شد غزل به زلف پریشان درهم اش
آتش به جان تنید و کلاهی به سر نداشت
در لا به لای شعر و غزل های زردِ دل
سازی به غیر عشق بلاکش هنر نداشت
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
موفق باشید