جمعه ۲ آذر
اوج عشق شعری از سید راشد سید زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ۲۱:۲۲ شماره ثبت ۱۰۴۸۸۸
بازدید : ۲۰۴ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر سید راشد سید زاده
آخرین اشعار ناب سید راشد سید زاده
|
کمی طاقت بیار قلبم که عشق آخر سری دارد
اگر چه در قفس باشد ولی بال و پری دارد
دلم پروانه پروانه در آغوش غمش رقصید
ندانستم که عشق گل بدستش خنجری دارد
قدم در راه دل کردم سرم هم فرش راهش شد
که در هر شهر و بازاری دلم پیغمبری دارد
درون برگه های دل نوشتم دوستش دارم
اگر چه روزگار با خود کتاب دیگری دارد
میان آسمان دل دعا کردم به اوجِ عشق
دعا کردم ولی افسوس فلک گوش کری دارد
گره خورده نگاه گُل به دانه دانه در شعرم
نوشتم در کتابِ دل که عشق هم دفتری دارد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودها.