جمعه ۲ آذر
حسرت باران شعری از رحمان حیدری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۵۰ شماره ثبت ۱۰۴۵۲۵
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب رحمان حیدری
|
روزگاری حسرت باران نبود
تشنگی هرجا غم یاران نبود
آسمان مهرش همیشه یاربود
درکنار ما دغل کاران نبود
آرزوهایی که مردم داشتند
اینهمه دردست طیاران نبود
اشک های کودک بی خانمان
ردپایش درزمین خواران نبود
فقر و بیداد و فساد و هرزگی
حاصل اعمال بیکاران نبود
من نمی دانم که مشکل ازکجاست؟
چونکه قدرت دست عیاران نبود!!
|
نقدها و نظرات
|
باسلام واحترام: ازحسن توجه حضرتعالی سپاسگزارم. پاینده باشید | |
|
باسلام وارادت: ازلطف حضرتعالی ممنونم. پایدارباشید | |
|
سلام وتحیت: سپاس ازبزرگواری حضرتعالی | |
|
باسلام وتحیات: عزت شما زیادسرکارخانم آهنگران خداوندبه شماسربلندی وعافیت همیشگی عطافرمایند. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود