يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
زلال زندگی
این زلال زندگانی ما به هیچش داده ایم
این حال خوشی دریغ چه پیچش داده ایم
زندگی چو آبی می رود حسرتش مانده ایم
این گذر عمر رفته را به پوچش داده ایم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودتان جناب نخعی پور ادیب فرزانه
ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد انصاری ادیب و شاعر گرامی
بسیار سپاسگزارم و ممنون از لطفتان | |
|
سلام و درودها استاد صادقی ادیب و شاعر بزرگوار
ممنون از نظر لطفتان
| |
|
سلام و درودها بانو آهنگران عزیز و بزرگوار
ممنونم و سپاسگزار | |
|
سلام و درودها دکتر معینی ادیب و شاعر گرانقدر
ممنون و سپاسگزارم از لطفتان | |
|
سلام و درود بانو گودرزی شاعره و ادیب گرانقدر
ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد فریدونی ادیب و شاعر گرانقدر
دو بیتی زیبایی است سپاسگزار و ممنونم | |
|
سلامها بانو شیرین ناز شاعره ادیب عزیز و گرامی
بسیار خرسندم از وجود سبزتان
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.