يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
فراموشم مکن
رفته ام از یادها هان دل فراموشم مکن
این چراغ، جمعه شب ها خاموشم مکن
ما که رفتیم نازنینا مانده اش عمر تو
نیستی با اشک خود غم به آغوشم مکن
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درودها استاد استکی ادیب و شاعر گرامی
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و درود بانو آهنگران شاعره ادیب و فرزانه
گاهی نیاز هست انسان به آنسوی آیینه هم نظری بندازد و فراموش نکند که دنیا فقط گذری است و بس
سپاسگزارم بانو | |
|
ممنون و سپاسگزارم بانو آهنگران | |
|
سلام و درود بانو بهرامی ادیب و شاعره بزرگوار
ممنون و سپاسگزارم | |
|
سپاسگزارم و درود استاد عزیزم لطفتان همواره شامل حال ما هست
محبت دارید این حقیر را | |
|
سلام و درود استاد اخوان ادیب و شاعر بزرگوار
محبت شما گرمای وجودم است در این سردی عاطفه ها
سپاسگزارم استاد اخوان | |
|
سلام و درود ها ای استاد انصاری ادیب و شاعر توانا
بسیار سپاسگزارم از لطف شما استاد | |
|
سلام و درودها بانو عماراتی ادیب و شاعره گرانقدر
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و درود جناب دکتر معینی ادیب و شاعر بزرگوار
ممنونم از نظر لطفت شما وسپاسگزارم
| |
|
سلام و درودها بانو امیریان شاعره و ادیب بزرگوار
ممنونم از نظر لطف شما | |
|
سلام و درود بانو گودرزی ادیب و شاعر گرامی
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و درود استاد محرم پور ادیب و شاعر گرامی
ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود استاد آبسالان ادیب و شاعر گرامی
سپاسگزارم و ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود