يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
پاییزی ام
آن دل ز آستانم می رود مِی ستانم می رود
می رود او می رود چو روح ز جانم می رود
آن طیر پرواز رفته، سوی زمینش جای نیست
غم در دل و پاییزی ام، زنهار بهارانم می رود
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد ادیب و شاعر بزرگوار
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و درودها استاد انصاری بزرگوار
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام جناب دکتر معینی ادیب و شاعر گرامی
ممنونم از نظر لطفتان | |
|
سلاو و درودها جناب ساعدی شاعر عزیز و گرامی
ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود ها استاد دهنوی ادیب و شاعر عزیز و گرامی
ممنونم از نظر لطف شما استاد بزرگوار که موجب دلگرمی هستین
سپاسگزارم استاد دهنوی | |
|
سلام و درود بانو شیرین ناز ادیب و شاعره گرامی
سپاسگزارم و ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود