سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        تو معنی یه روزگار ِ خوبی !

        شعری از

        الیاس ( علی کتانی )

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ۰۸:۴۴ شماره ثبت ۱۰۴۴۱
          بازدید : ۷۵۱   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )

        تو رو دارم و این یعنی  قشنگی

        تو رو دارم و این یعنی صداقت

        تو وقتی با منی  دنیا چه امنه

        همه دوستام میدن طعم ِ رفاقت

         

        تور و دارم  و این یعنی قشنگی

        تور و دارم که خیلی شاد ِ شادم

        تو وقتی پیشمی دنیا چه خوبه

        تو خوشبختی رو میاری  بیادم

         

        تو معنی یه روزگار ِ خوبی

        تو آرامش میدی به روزگارم

        به موقع میرسی به درد و دادم

        چه خوب می فهمی وقتی بیقرارم

         

        تور و دارم  که هیچ غمی ندارم

        تو رو دارم که میگن خوش بحالم

        کیه خوشبخترین  عاشق ِ دنبا ؟

        اگه چشم نخورم منم  تو عالم !

         

         اگه دور از منی  فکر تو هستم

        همیشه با تجسم ِ تو مستم

        منی که بی تو مست ِ مست ِ مستم

        خودت یه حدس بزن با تو چه هستم

         

        تو معنی یه روزگار ِ خوبی

        تو آرامش میدی به روزگارم

        به موقع میرسی به درد و دادم

        چه خوب می فهمی وقتی بیقرارم

         

        تو معنی یه عشق ِ  موندگاریه

        اگه شاعر شدم که از سر ِ توس

        تو هم قافیه ی عمر ِ من هستی

        همین ترانه هم  بخاطر ِ توس

         

        یه خواهش میکنم از دل و جونم

        منو با خود ببر به هر جا میخوای

        منو بشکن ، بساز ، دوباره بشکن !

        بهت این قول و میدم که نگم  آی !!

         

         تو معنی یه روزگار ِ خوبی

        تو آرامش میدی به روزگارم

        به موقع میرسی به درد و دادم

        چه خوب می فهمی وقتی بیقرارم

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0