دوشنبه ۵ آذر
قلبِ بهشت شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ۰۶:۳۲ شماره ثبت ۱۰۴۳۹۹
بازدید : ۱۵۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
قلبِ بهشت
وقتی پرت شدی زآن بُرج
کاش نمی مُردی تو از ترس
چونکه برکوهی زپرنیان و پَر
فرود آمدی ،
تن ات سالم مانْد
این چه زیباست که روح ات
تا به هنگامِ مرگ ،
دشمنِ ظالم مانْد
فکرمیکنم تو را ،
ای روحِ انسانی انسان
دشمن از آن طبقاتِ بیشمار پَرت نمود
ولی خوش بود عاقبت برای تو
چونکه ،
درلحظه لحظه ی عمر
مغز و روحِ تو،
همی عالِم مانْد
روح ات بی شک هدیه اش ،
قلبِ بهشت و،
رضوان خداست
درکنار بهترین ها
که بی هیچ تردید
تا همیشه ،
همی سالم مانْد
بهمن بیدقی 1400/6/27
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض احترام آقای خوشرو گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از نظر های محبت آمیز شما سلامتی همراه لحظه لحظه هایتان درپناه خدا | |
|
باسلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از نظر لطف شما سلامتی همراه لحظه لحظه هایتان درپناه خدا | |
|
باسلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از نظر لطف شما سلامتی همراه لحظه لحظه هایتان درپناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بزرگوار خشن سرودید اینبار بزرگوار.
کمی با ما مدارا کن
من گم را تو پیدا کن.
بسیار هم خواندنی.
درودها.