دوشنبه ۵ آذر
خنده های فردا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۰۵:۵۷ شماره ثبت ۱۰۴۳۶۶
بازدید : ۱۳۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
خنده های فردا
یک یکِ این رنج ها
خنده های فرداست
تک تکِ آن خنده ها
شیرینیِ خوبی ست ،
که همچون حلواست
ولی بی رنج ،
هرچه را کسب نموده ایم ،
همه پُر بلواست
برو اِی زندانبانِ این هلفدونیِ من
کلیدش را بیاور !
بکن این در باز
تا که اوج گیرم به افق ها
تا بِدَوَم ، به آسمانها ،
با شتاب ، سوی عمود ها
تا که من هم
همچو یک گنجشککی ،
محلول شوم در پرواز
تا که من هم
همچو یک جواهری
شوم چون زر، باز
تا که بهرِ آن امامِ آخرین
شوم یک سرباز
مثلِ آن بهشتیانِ پیش از این
شوم به دوریِ یارم ، غمباز
همبازی شوم ،
با شوقها و، عسلخَند های او
همان یارِ خاص و، ناز
بهمن بیدقی 1400/7/30
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از مهرتان مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای مرادی گرانقدر بزرگوارید تشکر میکنم از مهرتان شادمان و سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از مهرتان مؤفق باشید و همیشه سلامت درپناه خدا | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار تشکر میکنم از مهرتان مؤفق باشید و همیشه سلامت درپناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید