جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
نازنینم! کولی شب تا تو بیداره
آوازش پر اندوهه ، قلبش میباره
تو رو دارم ،توی این دنیای وارونه
مثل وطن زیبایی ، آخرین ستاره
میخوابم مث دریا ،بیدار طوفانم
معبد روشن غمگینم ، باور مرجانم
نبض گرم خورشید و دستای کویرم
پاییز رنگارنگم ، شعر گرم پروانم
سخت درک سختیا، زندگی تماشاییه
ماهی تو رودای آبیه ، ماهم رویاییه
نوباوه ی شیرینم ، زندگی تماشاییه
جنگل تابستونم، بعد شب فرداییه
بارش بارونم ،نقش اخم ابرای تیره
حل میشه ،تاریکی با آفتاب میمیره
گل نرم ابریشم ، عطر رزای آبی
فرداها به تو و قلبت شده خیره
جنگل خسته ای ، تو رنگ چشماته
عروسک من! ، مهربونی آب حیاته
هستی ما آدما عصیان تلخیاست
وقتی که دوراهی عشق ،جلوی پاته
با نغمه ی پرستو ،پری زیبا میخونه
انبوه موسیقیه ، الهه ی بارونه
با دستای نازکش نت میپاشه به دنیا
عطرشو بادا میبرن ،خونه به خونه ..
|