شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
هر کُجا را زیبا دیدید
خوب بگردید!؟
قلندری نشسته
گوشه ای ، بغُض می چیند.!
لندن-انگلستان
16/3/2013
در این سال جدید بهترین ها را برایتان آرزومندم سروران و عزیزان شعرناب
باشد بدون گناه هر روزمان عید !
خادم و موسس سایت شعرناب سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.