سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
این بی هنر زمانه ی زاهد نما کجا ؟
وان بی وفا نگار سیه چشم ما کجا ؟
وین شوخ چشم سر به هوا تا هوا گرفت
از ما دلی ربود به یک عشوه تا کجا ؟
اینجا که عهد عشق شکستند عیش کو ؟
وانجا که عیب دوست نمایی صفا کجا !
ما را غم جهان به دل دردمند نیست
دردی خریده ام به جهانش دوا کجا ؟
چشمت به شعر سعدی و حافظ نظر نکرد
در کوی عاشقان حذر و التجا کجا ؟
بویی ز کوی زنده دلان یافتم چو شمس
ای جان و عمر زنده به عشقت فنا کجا
آب بقا که از لب جانان نیافتند
جانا دو بوسه ای طلبت تا بقا کجا
درود.بسیار زیبا جناب آزادبخت گرامی
دستمریزاد👏👏🌺🌺