مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
جمعه ۲ آذر
یادی از حافظ شعری از کریم جعفری (طبیب بی دردی)
از دفتر هوس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۱۰۳۹۵۵
بازدید : ۴۶۵۷۷ | نظرات : ۱۰
دفاتر شعر کریم جعفری (طبیب بی دردی)
آخرین اشعار ناب کریم جعفری (طبیب بی دردی)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
"دامن کشان همی شد در شربِ زر کشیده"
هوش از سر صدعاقل، صد بار پرکشیده
هر شاهدی دریده، گه جامه گه سر انگشت
گویا شرابِ مستی یکباره سر کشیده
****************
"دوش می آمد و رخساره بر افروخته بود"
چشم خَمّار به چشم دگران دوخته بود
آتش عشق چنان شعله ور و سوزان بود
که شرارش پر و بال پریان سوخته بود
*****************
"نه هر که چهره بر افروخت دلبری داند"
نه هر که سیم و زر اندوخت گوهری داند
نه هر غزال چشم و ماهرویِ شیرین وَش
شکایتِ دلِ فرهاد منظری داند
*****************
"کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن"
نقاب برکش و بتهای ظاهری بشکن
به تلخ غمزه ای نشِکن قلب یک عاشق
ولی به عشوه گری قلب صد پری بشکن
نقدها و نظرات
سلام استاد عزیز
ممنون از مهر و محبت شما
سلام و درود بر شما
سلام و عرض ارادت
جناب استاد مرادی عزیز
زیبا می بینید
در پناه حق همواره شاد و تندرست باشید
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
با تضمین هایی از حضرت حافظ
عالی
دستمریزاد