يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
کاش...
کاش دل، به مهر وفا بود
زندگی پر ز مهر صفا بود
ما اسیر به زندان خاکت
این ستم خدایا جفا بود
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیزم استاد استکی ادیب و شاعر بزرگوار
شمع راهید به تاریکی
سو سوی امیدی مرا
سپاسگزارم و تشکر
| |
|
شاکر خداوندی و سپاسگزار مهرتان استاد انصاری | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد اخوان عزیز و بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد اسماعیلی ادیب و شاعر عزیز
سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد اسماعیلی ادیب و شاعر عزیز
سپاسگزارم | |
|
سلام و درود جناب ملکی ادیب بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلام وقت بخیر استاد معینی ادیب و شاعر نام آشنا
شما همیشه به حقیر لطف دارید
سایه تان مستدام
| |
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد حسنعلی ادیب و شاعر وارسته
سپاسگزارم لطفتان بی پایان | |
|
سلام و درود بانو وفایی شاعر و ادیب عزیز و بزرگوار
سپاسگزارم | |
|
سلام بانو آهنگران ادیب و شاعر گرانقدر و عزیز
سپاسگزارم خدمتتان
در مذهب و دین ، عابد و مدعی بسیار
دستور به مسلمانی را به دیگری مسپار | |
|
سلام و درود بانو حسینی ادیب و شاعر بزرگوار
تشکر دارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دو تا بیت زیبا بود
موفق باشید