پنجشنبه ۱ آذر
باران شعری از فاطمه گودرزی
از دفتر پاییز نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۱۰۳۸۳۹
بازدید : ۶۲۶ | نظرات : ۳۷
|
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی
|
نیا باران نیا اینجا زمین است
《َزمین جای قشنگی نیست 》
در اینجا آدمی جانش حلال است
در اینجا عاشقی دیگر محال است
نیا باران نیا اینجا زمین است
مرام مردمانش ته نشین است
ببین اینجا همه سر گرم کارن
به جای گندم اینجا خون می کارن
کسی رویا نبافته زیر باروت
کسی دنیا نساخته توی تابوت
کسی اینجا به فکر بادبادک نیست
کسی قلبش برای خونه تنگ نیست
همه اینجا دلاشون سردوزخمی
همه دنیا ندیده، اما افعی
نیا باران نیا اینجا زمین است
ندیدی جنگل اینجا شد هیاهو ؟
چه راحت میکشن هم شیر و آهو
ندیدی جای غم لب ها رو بستن ؟
ندیدی قلب چند تا رو شکستن ؟
نیا باران نیا اینجا زمین است
به جای گل تو باغچه بمب و مین است
ی بمب خوشه ای آویز خونه است
جای گلدون رو طاقچه بخل و کین است
نیا باران نیا اینجا زمین است
《 زمین جای قشنگی نیست 》
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد گرانقدر بسیار سپاس گذارم وممنون از محبت و نگاهتان | |
|
سلام و درود مجدد استاد آزاد گرانقدر سپاس فراوان از حسن توجه تان الحق که دل بزرگ در روزگار تنگ چشمی بسیار زیبا و قابل احترام است زمین زیباست زمین را دوست دارم هوا را اسمان را دوست دارم زمین دردش زیاداست قصه کم نیست کمی مرحم زمین را دوست دارم و البته که همه چیز در دنیا زیباست بجز قهر و نا مهربانی ادمها | |
|
درود بر شما بانوی گرانقدر به امید روزی محبت کنیم که تمام افعی ها سرخجالت بر زمین بگذارند و کسی چه می داند شاید نامهربانی ها دلیل قحطی باران شده | |
|
سلام و درود استاد معینی بزرگوار سپاس از نگاه زیبا بین شما وحضورتان در صفحه کوچک من | |
|
درود جناب ابسالان بزرگوار خوش امدید سپاس از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.