جمعه ۲ آذر
دوستت دارم از سراسر وجودم میچکد شعری از زهرا قیاث وندی تخلص لعیاقیاثی
از دفتر لعیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۰۶:۱۳ شماره ثبت ۱۰۳۷۷۷
بازدید : ۴۲۹ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر زهرا قیاث وندی تخلص لعیاقیاثی
آخرین اشعار ناب زهرا قیاث وندی تخلص لعیاقیاثی
|
روبرویت نشسته ام
لفظ دوستت دارم از سراسر وجودم میچکد
اما جنون عشق مرا، به سکوت وادار میکند
بی اراده لبانم را به لبانت میدوزم
انگاه ست که گرمی آغوشت برایم میشود
تمام دوستت دارم های نگفته ات.
لعیا قیاثی
|
نقدها و نظرات
|
تمنا سپاسمندم | |
|
درودتان بانوی فرهیخته سپاسمندم | |
|
درودتان بزر گوار زیبا احساس شماست | |
|
سپاس جناب مراغه ی عزیز زیبا احساس ناب شماست جان دل | |
|
درودتان بزرگوار سپاسمندم | |
|
درودتان سپاسمندم احساستان زیباست | |
|
سپاسمندم | |
|
درودتان بزرگوار | |
|
درود مهربانو جان احساس تان زیباست | |
|
درودتان بزرگوار مهر بی پایا نتان را قدر دانم : | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید