شنبه ۳ آذر
راز هستی شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۰۵ شماره ثبت ۱۰۳۷۶۹
بازدید : ۱۱۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
وفا داری مجوی از بلبل مست
که هر دم بر گل دیگر نشیند
بزرگی بایدت بخشندگی کن
که دانه تا نیفشاند نروید
اگر گویی غم دل با کسی گوی
که رازت بر کس دیگر نگوید
مبر حاجت به نزدیک ترش روی
که از خو یش به جز زشتی نروید
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی بزرگوار | |
|
جناب اقای مرادی ضمن عرض سلام ان شالله هر مرادی داری برآورده شود به حق مراد دل ها سپاس بر شما | |
|
جناب انصار دزفولی سلام و درود بر شما خواهشا بنده را حضرت خطاب نکنید بنده حقیری هستم در برابر شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود