پنجشنبه ۱ آذر
حکم شعری از فاطمه گودرزی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۱۰۳۷۴۵
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب فاطمه گودرزی
|
انگار نگاهت از اصول فلسفه دستور دارد
برای حلاجی جان این منصور
اگر چه از تو و عشقت دورم
اگر چه از منو دارم شدی کمی تو دور
ولی به نام خالق رستاخیز
بیا و سرم به دار آویز
که شهره شهرم ز بد نامی
تو را بخوانم و نامم نمی دانی
غمت به دوشم و خانه به دوشم باش
تمام شعر من، تمام شورم باش
به کنج میکده هر شب شرابم باش
بیا و قصه ی بی کتابم باش
بیا شبی به جرم مهدوری
بسان قاضی بی کلامم باش
بکن تو حکم و به دارم زن
تمام حکم بی زوالم باش
مهدور =انکه حق و یا خون او رایگان باطل شده است
گرفته شده از کلمه مهدورالدم یعنی کسی ک خونش حلال است و قصاصی برای او نیست
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد صفحه بنده را مزین فرمودین سپاس از شما | |
|
سلام و درود سپاس از نگاه زیبا بین شما | |
|
درود بر شما سپاس از نگاه زیبا بین تان | |
|
درود جناب راد دل نوشته. ایی در قالب غزل است | |
|
درود بر شما جناب اخوان سپاس از نگاه زیبا بینتان | |
|
درود بر شما خوش امدین سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود