سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 24 آبان 1403
  • روز كتاب و كتاب‌خواني
  • روز بزرگداشت آيت الله علامه سيد محمدحسين طباطبايي، 1360 هـ ش
13 جمادى الأولى 1446
  • شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، 11 هـ ق، به روايتي
Thursday 14 Nov 2024
    مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

    پنجشنبه ۲۴ آبان

    🍁 استاد پاییز

    شعری از

    علی اکبر مجدراد

    از دفتر ام‌کلاسیکو نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ۰۵:۲۴ شماره ثبت ۱۰۳۵۲۵
      بازدید : ۱۶۱   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی اکبر مجدراد

    🍁استاد پاییز
     
    استاد پاییزی🍃
    برگارو می‌ریزی🍁🍂
    ابرارو سواری⛈🌧
    بارون که می‌باری💧
    زمین زنی می‌شه🌍
    که آبیش آتیشه...🌊
     
    بارون ببار بارون🌧🌧🌧
    بارون ببار بارون💧💧💧
    رو سقف این خونه🏘
    رو تَنِ زخمیه زمینِ دیوونه🌍
     
    پوشیده آسمون🌧
    تن‌پوشی از ابرا
    قلبِ زمین خیسِ🌊💙
    آبی‌تر از دریا
     
    چترا  رو باید بست🌂
    بارون و عاشق‌هاش👩‍❤️‍👨
    باید که دریا شی
    عاشق‌تر از موجاش...
    (موجی‌تر از موجاش)

    بارون ببار بارون🌧🌧🌧
    بارون ببار بارون💧💧💧
    رو سقف این خونه🏘
    رو تن زخمیه زمین دیوونه🌍
     
    پاییز ۱۴۰۰
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    سیاوش آزاد
    سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۳۸
    سلام بازی با علامات موید باشید
    علی اکبر مجدراد
    علی اکبر مجدراد
    چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۳
    سلام و ممنونم خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۶
    بسیاردلنشین بود
    درودبرشما
    شاعر گرامی
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    علی اکبر مجدراد
    علی اکبر مجدراد
    چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۴۳
    ارادت استاد خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    4