جمعه ۲ آذر
یا خیا ل است یا سراب است یا حباب شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ۲۳:۴۱ شماره ثبت ۱۰۳۴۳۱
بازدید : ۲۴۰ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
صورت مهتاب و چشم آفتاب
پرتو افشانی کند بر خاک وآب
چهره ی گیرای آتش ناک عشق
شعله اش بیرون زد از زیر نقاب
عصر پنهان کاری وشب نامه نیست
روزنامه شد تراوش های خواب
ادعای پاکی و صافی خطاست
پرده افتاد ودلت شد بی حجاب
حرفی از آبادی و بودن نزن
نیستی آغازعشق است ای خراب
آب می خواهم عذابم می دهد
کوزه ی خشک وفضای التهاب
صحبت ازمستانه ومستی نکن
گرنداری طاقت بوی شراب
شعرها ی بی فروغ و بی بلوغ
یا حباب است یا خیال است یا سراب
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم از حضور و حسن نگاهتان | |
|
متشکرم از حضور و حسن نگاهتان | |
|
متشکرم از حضور و حسن نگاهتان | |
|
متشکرم از حضور و حسن نگاهتان | |
|
متشکرم از حضور و حسن نگاهتان | |
|
متشکرم از حضور و حسن نگاهتان | |
|
متشکرم از حضور و حسن نگاهتان | |
|
متشکرم از حضور و حسن نگاهتان | |
|
بینهایت از حسن حضورتان سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.