خداست با ما
دراینهمه لحظه های خوب
خداست با ما
دراینهمه نقشی که نکوست
خداست با ما
دراینهمه قصه های خوب
اوست نویسنده و کارگردان و بازیگردان
دراینهمه ، ماجرای فیلمی فاخر،
که لحظه هایش ، همه از اوست
خداست با ما
یک دست نوشته ی شریف او و،
میلیارد میلیارد هنرپیشه که لحظه های هریک ،
درخاطره ی اوست ، چه زیباست
اوجِ افتخار اینجاست ، که دائماً بدانیم :
خداست با ما
قصه های خوبش ،
ز ژرفنای بی بدیلِ اوست که دائم می تراود
قصه ها همه ، تک تک خدایی ست
حتی وقتی ، از شدتِ غم ، مالامال است ،
بازهم ، اندوهی نیست ، خوفی نیست
عینِ کمال است . میگویی چرا ؟
چون خداست با ما
جالب اینست ، که تمامِ قصه هایش
از اول خلقت تا ، ابدالدهر
همه باهم ربط دارند
همه برهم ، اثرها میگذارند
منِ هنرپیشه ام ، از شوق ،
از شوقِ غلامی اش ، در پوست نمی گنجم
این چه خوبست که خدا
با حال و هوایی ز هُدا
لحظه به لحظه هست با ما
این حقیقت ، چه زیباست
که : خداست با ما
درمیان اینهمه ، دردها و عذاب ... های جاریِ
ردّی ست ز لبخندِ خدایی ،
زیرا ،
ما که از فرجام ها بی خبریم ،
اوست که میداند ،
فرجام ... ها چیست
این دقیقاً همان ، رازِ لبخندِ خدائی ست
با اینهمه مهربانی و، لطف و کَرَم
نگرانی ازچیست ؟
مهربانترین مهربانها ، یارِ ماست
آیا زیبا نیست بدانیم تا ابد
تنها معنیِ مهربانیِ جهان ها ( خدا ) ،
همیشه همراه است با ما ؟
بهمن بیدقی 99/10/15
امید بخش و زیبا بود