جمعه ۲ آذر
کالبد اثیری امیدی زنده شعری از محمد سطوت (م سطوت)
از دفتر جنون نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۵۳ شماره ثبت ۱۰۳۱۸۵
بازدید : ۲۱۲ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر محمد سطوت (م سطوت)
آخرین اشعار ناب محمد سطوت (م سطوت)
|
آی ای حس جوشنده
مرا سینه خیز به کجا میبری
آنجای ذهنم
میدان مین است
جنگ است
آری
و اینجا
کالبدهای بیجان امید را بی کفن در راه میبینم
آی ای حس جوشنده مرا سینه خیز به کجا میبری
و تو میدانی
سالیانیست
فلج افسردگی دارم
ولی چگونه است
اینک نمیدانم
که از شفای یاد گرمای دستان کدامین یار
اکنون سینه خیز میروم
آی ای حس جوشنده مرا سینه خیز به کجا میبری
اینجا میدان مین است
و جایش در ذهنم چون روز روشن است
با اینکه خورشید آسمان
در این سالیان
از شب تاریکتر است
و چرا با من زمزمه میکنی
که کارناوالی از نور
در میدان مین
برای عبورت در پیش است
و قرار است
کالبد اثیری امیدی زنده شوی
|