جمعه ۲ آذر
خیال تو شعری از سجاد محمد شریفی
از دفتر کافه شعر نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۱۰۲۹۸۲
بازدید : ۲۳۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سجاد محمد شریفی
آخرین اشعار ناب سجاد محمد شریفی
|
خیال تو مرا محبوس و آواره ام کرد
آواره این برزن و آن شارع ام کرد
غمت مرا ملول و عاجزم کرد
ملول و هاژ این زندگی و آلونکم کرد
داغ دوری ات مرا به ذلت و خوار شدن افکند
خواری و فزع برگشتنت کمرشکنم کرد
رخ یاقوتی گونه ات مرا خیره سرم کرد
خیره سر نه به زندگی بی توام کرد
وصالت تو با شهزادگان دیوانه ام کرد
مجنون و آواره این جبل و وادی ام کرد
مرگ تو مرا آسمان جل و مسکین مدفنت کرد
مسکین درگاه الله الجلال عالمم کرد
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بابت نظر شما آقای خوشرو عزیز 🌹🌹🌹🌹🌺🌺🍁🍁🍁 | |
|
ممنونم بابت نظرتون آقای انصاری بزرگوار🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺 | |
|
ممنونم ،نظرلطفتان است آقای مراغه عزیز🌹🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.