جمعه ۲ آذر
آذربایجان شعری از امین سوری
از دفتر من نگران نرگسم نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۳۲ شماره ثبت ۱۰۲۹۷
بازدید : ۱۴۳۲ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب امین سوری
|
آبم را گرفتند ولی نانم را نمی دهم
تفنگ ندارم ولی دندانم را نمیدهم
هرچند حافظ میدهد سمرقندو بخارارا
امینم و هرگز اذربایجانم را نمیدهم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.