شنبه ۳ آذر
کربلا خواهم حسین ع شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر نینوا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۱۰۲۹۶۷
بازدید : ۲۰۸ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
"کربلا خواهم حسین"
.
بی زیارت جسمِ بی جانم حسین
بی تو بیمارم، پریشانم حسین
.
می شمارم لحظه ها را تا شوَم ـ
همسفر همراهِ یارانم حسین
.
سرفرازم کن به حقِّ فاطمه
از جدایی ها گریزانم حسین
.
این بلا را از سرِ ما کم بکن
اربعین تا کربلا خوانم حسین
.
حال و روزم را ببین اربابِ من
راه شد سد، نیست امکانم حسین
.
شد اگر آزرده از ما خاطرت
عُذر می خواهم، پشیمانم حسین
.
هرچه بودم، هرچه هستم، عاشقم
سینه ام پر درد و درمانم حسین
.
شهریارم، مقتدایم، کن نظر
حالِ زارم، چشمِ گریانم حسین
.
واقفم، لایق نبوده خدمتم
دائماً در فکر جبرانم حسین
.
اربعین رختِ عزا پوشَد "حبیب"
پا برهنه بر مغیلانم حسین
.
شعر : حبیب رضائی رازلیقی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد عزیزم جناب انصاری عزیز همیشه حضورتان موجب خوشحالی میباشد وایضا شرمندگی که جبران نشده به هر حال سپاسگذارم | |
|
سلام عزیز دلم استاد رضاپور عزیز همانطور که مستحضر هستید کم کار شده ام علت اینه که در دهی ساکن شده ام از توابع زنجان البته به صورت استیجاری ورفت و آمد میکنم امکانات نت اونجا کم است و گاهی اگر تهران میام یا جایی که مشکل نت نباشه وارد سایتها میشوم انشالله به محض سرایش در خدمت شما هستم درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
هزاران درودتان باد
شاعربزرگوار