جمعه ۲ آذر
قصهی کفترِ عاشق شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ۱۳:۰۷ شماره ثبت ۱۰۲۸۰۵
بازدید : ۲۲۱ | نظرات : ۶۴
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
کفتری زخمی، گرفتار رگبار حوادث شده بود
شکارچیئه فرصتطلب، برایش دام گذاشت؛
دانه پاشیدو
او را به حریم خود کشاند
و به محض نزدیکشدن، تور را کشید و
به دامش انداخت!
کمال بیانصافی بود که حتی فرصت نداد ؛
طعم دونههایی را که برایش پاشیده بود، بچِشّد
چندی بعد، صیاد پشیمان شد
دام را گشود، که کفتر را رها کند
ولی افسوس دیر شده بود!
کبوتر که اهل وفا بود، با همهی آزاری که از صیاد دیده بود
جّلدّش شده بود! شایدم عاشقش!
میخواست پّر بکشد و برود
ولی دید، دل به صیاد داده!
و بیدل و شکستهبال،
توان پریدنش نیست
حتی دیگر ارزش سنگزدن هم ندارد!
صیادِ نامروت!
او را دریاب...
قبل از آنکه در دامت
از گرسنگی جان بسپارد...
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد استکی بزرگ مهرپرور
سپاس از دید مهربانانهتان گرامی استاد تندرست و شادکام باشید
🌼🍀🌼🍀🌼🍀 | |
|
درود و سپاس ازمهر حضورتان جناب خوشرو شاعر گرانقدر از هر دو بعد بیرحمانهست گوسفند را هم آب میدهند بعد ذبح میکنند کبوتر کمتر نیست | |
|
درودها مهربانو کوهواره جانم
سپاس از مهر حضورتان باغ دلتان بدور از زردی غم
مهرتان برقرار ابدی
💌🌹😍 | |
|
درودا استاد بیدقی والامقام
سپاسگزار الطافتان هستم زیبایی در حضور حضرتعالیست
🌹🌺🌼🌻
| |
|
درودتان باد استاد معینی ارجمند سپاسمند وجودتانم
بر مدار آرامش باشید 🍀🌺🍀🌺🍀🌺 | |
|
درود بر شما استاد انصاری والامقام
سپاس از مهر حضورتان زیباروزگار باشید
🌺🌼🌻🌹 | |
|
درود جناب رضوی گرانقدر
سپاسگزار وجود پرمهرتانم 🌴🌴🌴🌴🌴 | |
|
درودها جناب نیکبخت گرامی
سپاسگزارم ازدقت نظرتان برقرار و شادان باشید
🌷🌿🌷🌿🌷🌿
| |
|
نیکبخت را نمی دانم از کجا آورده ای البته با آزادبخت تفاوت معنایی هم دارد مثل این می ماند من شما را خانم فتخی یا قحتی یا چیز دیگر بنامم باقی اش بماند | |
|
درودها جناب نیکبخت ارجمند
سپاسمندتانم زیبایی در نگاه شماست
همیشه کبوتران گرسنه در دام صیادان حریص اسیرن
🌾🌾🌾🌾🌾🌾 | |
|
درودها بانو کاسیانی نیکمهر
سپاس از حضورتان عزیز جانتان برقرار آرامش
💖🌼😍 | |
|
درود بر شما جناب صادقی بزرگوار سپاسمند حضورتانم زیبا بودِ شماست سرافراز باشید | |
|
درود بر بانو عباسی نازنینم
سپاس از وجودتان آرامش یهم شما از زندگی
🌷🌿🌷💖💖 | |
|
درود بانو عمارتی گرامی سپاسگزارم جانتان مانا | |
|
درودها استاد ابراهیمیان بزرگمنش
سپاسمند حضور باارزشتانم زیبا ایام باشید
🍀🌺🌿🌻🌹🌾 | |
|
درودها استادبانوی عزیزم
سپاس از وجود پرمهرتان زندگیتان لبریز آرامش و زیبایی
🌼🌿🌼🌿🌼🌿😍😍 | |
|
درودتان باد بانو رحیمی جانم تشکر از مهر حضور شما برقرار آرامش باشید | |
|
درودها جناب ابراهبمی فهیم
سپاسمند بودتانم روزگارتان زیبا
🌼🌹🌼🌹
| |
|
درود بر شما جناب رضاپور گرامی سپاسگزارم پابنده باشید | |
|
درود استادصوفی زیباپندار
سپاس از حضور پرمهرتان زیبا نفس حق شماست
یاعلی 🌹🌼🌹🌼🌹🌼 | |
|
درودها بانو یوسفی جانم
سپاسگزار مهرتانم عالی روزگار باشید
😍🌹🌼 | |
|
سلام و درود گل بانو رحمانی جان
سپاس از بود دلنشینتانتان برقرار مهر باشید
😍🌺🌻🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
موفق باشید