پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای دلبر جانان
بیاد بیاور
دیروزها را
که واژه ها ، به اعتبار شقایق ها
شعر می شدند
تا خیال ناب
بر لبان تو ، لبخند شود
و فراموش کن
امروز را
که نا امیدانه ،
به ساده ترین چیزها چنگ می زنیم
تا شاید کمی آرام گرفتن را ،
بیاموزیم
ای شقایق
امان از این سرنوشت
که هنوز هم آرزوهایم درد می کنند
|
نقدها و نظرات
|
درودها بر استاد عالیقدر ....سپاس بی پایان | |
|
درودها بر استاد بانوی بزرگوار ...سپاسم از این همه مهربانی | |
|
سلام و هزاران درود ...سپاسم از مهرتان | |
|
درودها مهر بانو ....مهرتان ماندگار...سپاس بی پایان | |
|
درودها بر استاد عالیقدر ....سپاس بی پایان | |
|
درودها بر استاد بانو....مهرتان پایدار ...سپاسم از مهرتان | |
|
درودهامهربان بانو ...سپاسم از مهرتان... | |
|
درودها ...سپاسم از مهرتان... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد