جمعه ۲ آذر
نظربازی شعری از مینا فتحی (آفاق)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ۲۳:۴۹ شماره ثبت ۱۰۲۶۱۶
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۶۲
|
دفاتر شعر مینا فتحی (آفاق)
آخرین اشعار ناب مینا فتحی (آفاق)
|
صبوری پیشه کردی، بسی اندیشه کردی
بگفتی از خط و خال و ، می و ساقی
شدی راضی..
به تصویر میکشیدی آنهمه شور و نظربازی
چو افتاد سایهام، بر برکهی آرام شعرت
دگر چیزی نماند، از آنهمه عشق و سرافرازی.
مینافتحی(آفاق)
|
نقدها و نظرات
|
درود جناب استاد استکی عزیز و والامقام
سپاسگزار حضورتانم سایهتان مستدام
🌻🌿🌻🌿🌻🌿🌻 | |
|
درودها بانو کوهواره نازنین
سپاس از بودتان مهرتان را قدردانم بانو
😍🙏❤ | |
|
درود بر شماجناب خوشرو عزیز
سپاسگزار بودتانم پاینده باشید
🌼🌹🌼🌹
| |
|
درودها استاد بیدقی گرانقدر
سپاسمند لطفتانم برقرار و برمدار باشید
🌷🌹🌺
| |
|
درود بر شما جناب رضاپور گرامی تشکر ازحضورتان | |
|
درود و عرض ادب جناب استاد رضوی ارجمند
سپاسگزار مهرتانم برقرار آرامش باشید
🙏🌷🌼🌹 | |
|
درود بر استاد والامقام جناب انصاری
سپاسمند الطاف حضرتعالی هستم پاینده و سربلند باشید
🌼🌹🌼🌹🌼🌹 | |
|
درودها جناب آزادبخت ارجمند
سپاس از حضور و کامنت شما مهرتان مانا
🌴🥀🌷🌼🌹 | |
|
درودها جناب افضلی گرامی مهرتان را قدردانم زیباروزگار باشید | |
|
درودها بانو عمارتی عزیز
سپاسگزار حضور پرمهرتانم عالی روزگار باشید
🌹❤🌼 | |
|
درودا جناب ابراهیمی گرانقدر سپاس از حضورتان | |
|
درودتان باد بانو گومار عزیز
سپاسمند حضور پرمهرتانم برقرار آرامش باشید
❤🌼❤🌼❤🌼 | |
|
سلام و دعای سلامتی جناب صادقی گرامی
سپاسگزار حضور سبزتانم ایام بکام
🥀🌷🌼🥀🌷🌼 | |
|
درودها بانو روشنضمیر فرهیخته
سپاس از حضور پرمهرتان گلستان روزگار باشید
بانوی خوشطبع ❤🌹❤🌹❤🌹 | |
|
درودتان باد بانو رحیمی گرانقدر
سپاسگزار حضور ارزشمندتانم خوشی ایام از آن شما
😍🌿🌻 | |
|
درودها عالیجناب معینی ارجمند
مهر حضورتان را قدردانم گلستان روزگار باشید
🍀🌷🍀🌷🍀🌷 | |
|
درود و تقدیم احترام جناب صوفی ارجمند
تشکر از وجود ارزشمندتان وجودتان سلامت
🌺🌿🌺🌿🌺🌿 | |
|
درودها جناب آروین گرامی
سپاسمند حضورتانم برمدار آرامش باشید
🌹🌹🌹 | |
|
با عرض سلام و ادب درودها بانو فتحی گرامی و دستمریزاد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید