جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فرانک برادران(فاخته)
آخرین اشعار ناب فرانک برادران(فاخته)
|
قطعه مستزاد
بی شکوه قامت رعنای تو
سرو رعنایی نبود
بی طلوع چهره ی زیبای تو
روی زیبایی نبود
گر نبودی دلبری شیرین و ناز
در جهان ، ای دلنواز
بعـد از این رسـم دلآرایی نبود
شور و شیدایی نبود
چون گلی در بوستان هستی ام
با تو غرق مستی ام
بی تو امیدی به فردایی نبود
غیر تنهــایی نبود
ناز چشمانت دلم را می برد
خوب و زیبا می برد
بی تو امیدی به فردایی نبود
عشق و والایی نبود
در میـــان نوگــلان روزگار
چون تو زیبا نیست یار
بی تو معیار دلآرایی نبود
در جهان مایی نبود .
|
نقدها و نظرات
|
سلام حدیث جان عمری باشد وفرصتی بازهم برایتان با قلم دلشکسته خواهم نوشت زنده باشید | |
|
سلام وسلامتی برای شما جناب آزادبخت زیبانگاهید | |
|
زنده باشید فهمیه جان وسبز چون بهاران | |
|
سلام وسپاس جناب رضوی زنده باشید. | |
|
سلام وسلامتی جناب مازیار زیبانگاهید | |
|
درود بر شما اعظم جان زنده باشید | |
|
درودها بر شما جناب مراغه زنده باشید ـبرقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود