سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    آه دل

    شعری از

    فرانک برادران تخلص فاخته

    از دفتر دیوان بلند فاخته نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۲۴ شماره ثبت ۱۱۷۲۲۸
      بازدید : ۱۷۸   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر فرانک برادران تخلص فاخته
    آخرین اشعار ناب فرانک برادران تخلص فاخته

    روزی  زدل تنگ من آهی به هوا رفت
    صد باغ گل نرگس وسوسن به فنا رفت
    غم آمد وبرقلب من خسته شد آوار
    از دفتر دل واژه ی امید ووفا رفت
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۰۰
    درود بااانو جان.. خندانک
    زیبا بود.. خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۲:۱۹
    درود
    پر احساس و زیبا بود خندانک
    تکتم حسین زاده
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۲۴
    درودها بانوی عزیز
    خیلی قشنگ بود خندانک خندانک

    غم آمد وبرقلب من خسته شد آوار
    از دفتر دل واژه ی امید ووفا رفت
    جواد کاظمی نیک
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۵۶
    کوتاه وزیباست دورد برشما 🌺🌺🌺
    🌺🌺🌺
    🌺🌺
    🌺
    زهره دهقانی ( شادی)
    يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۳۸
    سلام و درود بانوی ادیب
    کوتاه و با احساس....

    قلمتان مانا
    مجید اسکندری
    دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۰۱:۵۶
    درود.زیبا واحساسی بود.قلمتان توانا باد. خندانک خندانک
    قربانعلی فتحی  (تختی)
    دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۴۳
    درود برشما شاعر گرامی

    جالب بود خندانک

    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0