جمعه ۲ آذر
🍁 آتش نگاه🍁 شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر از جنس فریاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ۰۲:۵۶ شماره ثبت ۱۰۱۹۷۳
بازدید : ۱۳۳۲ | نظرات : ۲۰۷
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
آسمان قلبم
هیچگاه برایت مرگ را آرزو نخواهد کرد
حتی اگر......
وهمچنان برای طراوت نگاهت چشمانم خواهد بارید
ای میخک پنهانِ شکفته در درون من
هیچ گاه چشمی را که فلسفه ی عشق در ان تفسیر شد
خاموش نپندار
جاودانگی زیبا ترین اثری ست که دستان او برجای می گذارند
سارا رحیمی
تیر۱۴۰۰
🍁🍁🍁🍁
آتش نگاه
_______________🍁
سوختم در آتشی کز آن نگاه آمد پدید
در درون دوزخ به پا شد پیکرم را جان دمید
سینه از هرم نفسهایم هزاران چاک شد
شعله ای از سوز غم بر دامن شعرم رسید
بیت ها در آتش وهر واژه می سوزد به تب
مانده ام در دام لرزی کز تبش در تن خزید
بر لبم داغ عطش، برسینه ام جا مانده آه
هر که دامن گیر دل شد، درد آن باجان خرید
گرچه می گیرد گریبانِ دلم را شعله اش
تلخ شیرینی ست،باید جام آن را سر کشید
سارا رحیمی
مرداد۱۴۰۰🍁
|