دوشنبه ۵ آذر
بی انتها شعری از آرمان ضیائی فر
از دفتر ای شب... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۵۳ شماره ثبت ۱۰۱۷۷۵
بازدید : ۱۳۴ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب آرمان ضیائی فر
|
نشستن زیرِ باران عادتِ دیوانه ها باشد
نشستم تا ببینی، بین ما تنها خدا باشد
چه ساده آدم از فکرت به روی سجده میخوابد
تو در خوابِ کسی هستی اگر حاجت روا باشد
به هر تقدیر دلسردم اگر غیر از خودم باشد
به هر تقدیر دلسردم، اگر غیر از شما باشد
کنارت زندگی را دوست تر دارم، کسی باشد
برایش درد و دل کردن همیشه بی صدا باشد...
دلم دریای طوفانی، تو اقیانوسِ آرامی
دلم میخواست لبهایت تمامِ ماجرا باشد
جهان بازیچه ی خوبیست، یک تصویرِ تکراری
چه میشد در کنارت باشم و بی انتها باشد...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود