جمعه ۲ آذر
انتظار🍁....آزادی🍁 شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر از جنس فریاد نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷ شماره ثبت ۱۰۱۶۷۶
بازدید : ۱۱۰۰ | نظرات : ۱۰۴
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
سیاه رفت
نگاه من
به امتداد جاده ها
تو رفته ای....
ومن چه ساده در خودم
بهار را.....
به انتظار نشسته ام
*********
🍁آزادی🍁
دیری ست که گم کرده درونم؛
شادی...
دنبال همان طفل اسیر است...
ندیدی که کجاست؟...
(( آزادی؟))
سارا رحیمی
۳۱تیر۱۴۰۰
|