يکشنبه ۴ آذر
در سوگ مادر شعری از علی رضایی
از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۵۹ شماره ثبت ۱۰۱۵۴۳
بازدید : ۱۰۶۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب علی رضایی
|
مادرم رفت ز پیشم دیروز
بر مزاری که در آن خانه گرفت
پای من سست شد از این ماتم
زندگی چهره ی خصمانه گرفت
مادرم پاشو از این خاکستر
سردی خاک سزاوار تو نیست
گرمی خانه ی قلبم بودی
بعدِ تو صاحب این غمکده کیست؟
مادرم درد و بلایت به سرم
خواهر کدچک من منتظر است
جان من از سر جایت برخیز
دخترت از همه جا بی خبر است
دیشب از گریه نخوابیدم، او
در بغل عکس تو را میخواباند
بوسه بر عکس تو میزد با شوق
چادرت را به خودش می تاباند
خواهرم جای تو را میجوید
من، نگاهم میرود تا آسمان
باورش شد خواهر بیچاره ام
رو به آن نقطه صدا زد، مامان
ابر غم چشم مرا تر میکرد
سر به دیوار زدم با فریاد
خواهر آهسته به گوشم میگفت
که ببین مادرمان را در باد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روح مادر عزیزتان شاد
امید که رب جلیل ایشان را ببخشد و بیامرزد و
قرین رحمت خویش سازد
فاتحه و صلوات