سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      فاصله ها

      شعری از

      مهتاب مافی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۹ شماره ثبت ۱۰۱۵۱۶
        بازدید : ۸۸   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهتاب مافی

      تو که رفتی همه جا بوی تعفن پرشد
      تو که رفتی بهار آخر شد
      عاشقان واله و درمانده شدند
      پیله را چاک زدند، پروانه شدند
      تو که رفتی جهان بیداد شد
      آوای عدالت همه در خواب شد
      آدمان رخت عزا پوشیدند
      حاکمان به ریش ما خندیدند
      تو که رفتی رویای دختری برباد رفت
      آن همه آزادگی از یاد رفت
      گرد شهر دیوانه ای فریاد زد
      اشک در چشم کودک تاب زد
      تو که رفتی عشق را آتش زدند
      عاشقان را همه گردن زدند
      آفتاب شرم داشت از این سرا
      تیره شد، نورش گرفت از این جفا
      شمعدانی، برگ هایش خشک شد
      زندگی، هستی، همه نابود شد
      تو که رفتی معجزه از یاد رفت
      نام سبحان از دل و از یاد رفت
      کاش برگردی به این ویرانه باز
      پر بسازی این جهان از عدل و داد
      مهتاب
      ۲۱ بهمن ۹۹ 
       
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۷:۵۴
      درود بانو
      دلنوشته زیبایی است
      برای غزل شدن به عروض و قافیه
      نیاز دارد خندانک
      محسن ابراهیمی اصل (غریب)
      دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۷
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک
      دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱
      درودها خوب بود اما تلاش بیشتر نیاز هست تا عروض قافیه و وزن را وارد اشعارتان کنید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0