جمعه ۲ آذر
جانم به لب رسیده شعری از بهروز رحمتی (سکوت شب)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴ شماره ثبت ۱۰۱۴۸۵
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر بهروز رحمتی (سکوت شب)
آخرین اشعار ناب بهروز رحمتی (سکوت شب)
|
باز آ که از فراقت جانـــم به لـــب رسیده
وقت است رخ نمایی ای ماه ، شب رسیده
در خانه ی دلِ مــــن جایـــی دگر نمانده
از بسکه در نبودت رنج و تعــب رسیده
آنقدر خـسته جــانــم که شهره ی جهانم
آوازه ی غمــــم تا شــهرِ حـــلب رسیـــده
زین دردِ بی نهایت خاموش چون بمانم
تیغِ جفا و جورت تا بر عصب رسیـده
آخــر مگر چه دیدی کز من چنین بریدی
برمن عتاب وقهرت چه بی سبب رسیده
دانم محال باشــد اما بـه خواب دیدم
باز آمـــدی و آنک فصلِ طــرب رسیـــده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود
موفق باشید