جمعه ۲۵ آبان
تو بی تبلیغ زیبایی !! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ۱۸:۵۰ شماره ثبت ۱۰۱۳۸
بازدید : ۶۳۲ | نظرات : -۱
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
تو مثل ِ معنی آینه
همیشه پاکی و یکد س
خوشا اونکس که فهمید و
به طرز ِ فکر ِ تو پیوس !
تومثل ِ چشمه ی آبی
که هرکس پیش ِ تو تشنه س
خوشا اونکس که نوشید و
هنوز از طعم ِتو نشئه س !
مث ِ آتشگه ِ خورشید
پُر از طلوع ِ فردایی
تو بی تبلیغ پیدایی !
تو بی تبلیغ زیبایی !!
تو معنی بزرگ میدی
مث ِ ممکن به ناممکن
تو تفسیر ِ جهان هستی
نمیگنجی درون ِ ذهن!
تویی تعبیر ِ فرداها
که خجلت میکشه مایوس
من حدسم اینه که روزی
جهان میشه تو رو پابوس!
مث ِ آتشگه ِ خورشید
پر از طلوع ِ فردایی
تو بی تبلیغ پیدایی !
تو بی تبلیغ زیبایی !!
مث ِ اندیشه ی بارون
مث ِ یه رود ِ پر معنا
تو در فکری تو در فکری !
بفکر ِ وسعت ِ دریا !
تو آزادی که خود باشی
تو زیبایی و بی همتا
تو اتفاق "خود" هستی
شبیه ِ "بی شباهت" ها !
مث ِ آتشگه ِ خورشید
پر از طلوع ِ فردایی
تو بی تبلیغ پیدایی !
تو بی تبلیغ زیبایی !!
|