سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر لیلا گماری ( مأنوس شده با قلم)
آخرین اشعار ناب لیلا گماری ( مأنوس شده با قلم)
|
آنکه مناجات به درگاه خدا می برد
نیک بدان با خود اندوه زمان می برد
گر به رهش آری تو سنگ
هیچ نیاری جز از ندامت به چنگ
قصه ی موسی و شبان یاد کن
جمله ی نقد تو کوتاه کن
بین خدا و همه بندگان
گر که توانی رهی هموار کن
نی که تو خود از پا فکنی بنده ای
او که ندارد به جز از رب شنونده ای
در ره عشق هر چه بگویی نکوست
نیک بداند جمله سخن فقط سمتِ اوست
عیب نگیرد به سخنِ بنده دوست
چون که بدانست دل همه درگیرِ اوست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود به جناب آزاد بخت ِ اهل ذوق بسیار خوشحال و مسرورم که شعرم به دلتان نشست امیدوارم که خداوند توفیق تعالی در این عرصه را به من عنایت فرماید | |
|
درودها به جناب جم بسیار سپاسگزارم | |
|
درودتان باد سپاس از گلهای زیبایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه زمزم
مبارک باد عید قربان نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسههاى ابلیس