جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر نرگس فتحی زاده(موژان)
آخرین اشعار ناب نرگس فتحی زاده(موژان)
|
ای داد از غمی که در سینه می تراود
ای داد از شبی که رفتی تو از کنارم
آهسته زیر گوشم با آن صدای زیبا
گفتی تو را به دست تقدیر میسپارم
مانده به یادم آن شب آن لحظه های تاریک
آن کافه ی قدیمی آن گفتگوی آخر
با آن صدای لرزان گفتم بمان نماندی
گفتی قرار بعدی شاید جهان دیگر
بارانگرفته بود و چشمان کوچه مه داشت
شاید خدا به حالم آرام گریه میکرد
یخ بسته بود قلبم مبهوت مانده بودم
رفتی چه بی تفاوت مغرور و شاد و خونسرد
حالا ببین به یادت امشب نشسته ام باز
در کنج کافه تنها از این زمانه دلسرد
چشم انتظار ماندم شاید ز در بیایی
اما نیامدی تو فنجان قهوه یخ کرد.
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباست از دل برامده و دلنشین
موفق باشبد