يکشنبه ۲۷ آبان
نعمت یزدان شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ۲۳:۰۲ شماره ثبت ۱۰۰۵۹۷
بازدید : ۲۴۵ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
کَسندیدهست زِمن دیدهٔبارانی را
دلِ پُر غصهٔ این ، روزِ پریشانی را
ملکیکو،که پذیرد زِسرِعشقکنون
هدهدِ خوشخبرِ شعرِ سلیمانی را
خستهام،خستهزِدنیایسراسرکینه
کُند آرام یکی ،این دلِ طوفانی را
کاش تکرار شود،قصهٔعشاقِقدیم
که زلیخا بِخَرد ،یوسفِ کنعانی را
کاش،مهلتبدهدایزدِبخشندهبهمن
کهتماشا بکنم فصلِ گُلافشانی را
رخنماایگُلِزیبایمنازپشتحجاب
کهبهجاندرک کنم،نعمتِیزدانیرا
بکِشیدستاگر،برسرِمنازسرِلطف
بِبَریاز دلماین، بیسر وسامانیرا
مرهمیبهرِ دلِزخمیِحامی بدهید
تا نجاتشدهداینسینهٔ زندانی را
برلبم آهو به دل،غصهفراواندارم
کیتلافیکنماینوسعتِ ویرانیرا
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادگرامی،شادمان وسلامت باشید | |
|
سپاسگزارم دوست گرامی.شادمان باشید | |
|
پاینده وسلامت باشید.سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
موفق باشید