جمعه ۲ آذر
روز مادر شعری از طاها عطاردی
از دفتر آئینی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ۱۴:۲۲ شماره ثبت ۱۰۰۴۲۰
بازدید : ۲۳۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب طاها عطاردی
|
مادر
شعر:
بنام خالق مادر
بنام خالق برترین بهتر
بنام خالق مادر
بنام خالق زیباترین گوهر
بنام خالق مادر
بنام خالق بهترین پرور
بنام خالق مادر
بنام خالق عشق را جوهر
بنام خالق مادر
بنام خالق قلب را سرور
بنام خالق مادر
بنام خالق دردانه پیغمبر
بنام خالق مادر
نثر:
آمد روز ولادت
آمد روز بهترین قدوم گزارنده ارض
آمد روز فرود عرش بر ارض
آمد روز والا مقام آدم به خاتم
آمد روز نجم چهارده انجمن
آمد روز زیر سایه ابا خاتم
آمد روز تنی از پنج تن
آمد روز شمس محشر
آمد روز بزرگترین واسطه خلق و خالق
آمد روز ستاره پرفروغ ارض و عرش
آمد روز پاره تن پیامبر
آمد روز محبوب دارنده پسری ابوالعجایب
آمد روز عزیز علی مرتضی
آمد روز شادی جانان
آمد روز سرور زنان
آمد روز زهرا مرضیه
آمد روز بتول مطهر
آمد روز صاحب کوثر
آمد روز مادر
آمد روز مادر سرور
آمد روز مادر انجمن
آمد روز مادر دو عالم
آمد روز مادر پدر
آمد روز مادر
|
نقدها و نظرات
|
متشکرم | |
|
متشکرم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیباست
در وصف مادر