سه شنبه ۱۵ آبان
من نه اینم و نه آنم! شعری از عرفان بابالویان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ۱۷:۱۸ شماره ثبت ۱۰۰۳۸۱
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر عرفان بابالویان
آخرین اشعار ناب عرفان بابالویان
|
نه غمم نشسته بر دل نه تبسمی به سیرت
تو به لطف خویش آرای به تبسمت غمم را
نه هوای شوق در دل نه غمی ز جانب یار
به هوای طالع خویش کنم به خود مدارا
نه دل ادامه دادن نه صف نهان نشستن
مانده ام کدام باشد به صلاح ملک خارا
نه به کیش قرضی نه سر قرض ز کیشی
که همین جلوه گری ها بکند سخت غدارا
به تنعم بگشایم غزلی شعر و نوایی
به فراغت خیالم بکنم یاد خدا را
قلما! تبسمی کن تو به ناز جای خلوت
که جز این تکه ی کاغذ دگری نیست مارا..
|
نقدها و نظرات
|
قربان شما استاد | |
|
ممنونم سرکار خانم فتحی بزرگوار | |
|
ممنون جماب شهنی | |
|
ممنون بابت نظر خوبتون شاعر بزرگوار | |
|
ممنونم استاد انشالا اصلاح میکنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید