شنبه ۳ آذر
بد عهدی شعری از محمود فتحی چقاده
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ۰۱:۲۴ شماره ثبت ۱۰۰۲۷۷
بازدید : ۱۱۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محمود فتحی چقاده
آخرین اشعار ناب محمود فتحی چقاده
|
بدعهدبی ما از سوی بیگانه نبود
این جنگ و جدل ها بلا بود و افسانه نبود
گفتیم فلان ابن فلان دیوانه شده است
ما دیوانه بودیم او دیوانه نبود
ما در پی خانه ای بودیم که خانه ای نبود
عهد و پیمان ما بود که صمیمانه نبود
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرامی ممنونم از لطف شما | |
|
درود بر شما بانوی محترم از لطف صمیمانه شما سپاسگذارم | |
|
درود بر شما جوان بزرگ و فهیم ممنونم | |
|
درود بر شما برادر زیبا اندیش من اقای شهنی
| |
|
دوست گرامی گل باشید در پناه حق لاکن عمر شما پایدار باشد سرافراز باشید | |
|
دوست گرامی از الطاف شما بی نهایت سپاسگذارم و اشعار من پشیزی در برابر اشعار شما ارزش ندارد ممنونم از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود