جمعه ۲ آذر
راستم کن شعری از مهدی اسلامی (مهدیار)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۱۰۰۲۰
بازدید : ۲۱۸۰ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر مهدی اسلامی (مهدیار)
آخرین اشعار ناب مهدی اسلامی (مهدیار)
|
ست بردار از من و
بگذار بر سر دیگر
که نداند
در حیاط خلوت چشمانت
کمین ها کرده اند
پرستوهای طناب دار به دست
و بگذار بیاویزند
بر تک تک تار و پودش
اندیشه های عشاق منطقه استراتژیک زلفانت
دست بکش از من و
قدری بمال بر سرش
از عصاره های چشمانت
و آنقدر
لیزش کن لیزش کن لیــــــــزش کن
که جانانه بچسبد و
به یادگار بماند
بازم هم بر سرش
ضربات آهنین پتک های نفس هایت
دست بردار از سرم
و کمی
سفت گیر و راستم کن
آنقدر راستم کن
که پر قوزترین جهان شده ام
از دستت...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.