دوشنبه ۵ آذر
خاطراتِ خاموش شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ۱۶:۰۸ شماره ثبت ۱۰۰۱۲۴
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
خاطراتِ خاموش
از این دنیا برای من چه مانده ؟
جز اتفاقی ساده
لحظه ، سجده ، انابه
از آخرت ، برای من چه مانده ؟
فوجی ، ز اتفاق های نادر
خدا ، ابد ، دریای عشقی که ،
پاک ومطهرست وجاریست ،
همچوِ آبه
فوج فوج ،
بازهم آیند ،
این خاطراتِ خاموش
نیّات ، گفتار، اعمال
ازاعمالِ ساده
تا اعمال نادر
ای کاش بد نباشد
عاقبتِ این خاطراتِ خاموش
خطا ، گناه ،
عاقبتِ معصیتی که آتش و،
عتابه وعِقابه
کشک که نیست دنیا
هر ذره ای به عالم ،
آدم ، همنوع ،
سایه به سایه بودنِ همسایه
پُر از حساب کتابه
بهمن بیدقی 99/11/12
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار سپاس از حضور ارزشمندتان | |
|
باسلام وعرض ادب بزرگوار سپاس | |
|
باسلام وعرض ادب استاد بزرگوار سپاس از لطف بیکرانتان سلامت باشید درپناه حق متعال | |
|
باسلام وعرض ادب آقای شهنی بزرگوار سپاس از لطف بیکرانتان سلامت باشید درپناه حق متعال | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
من خودم راضی بدین خلقت نبودم زور بود؟