سه شنبه ۱۵ آبان
مرهم شعری از علیرضا عالمی
از دفتر خط سوّم نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ تير ۱۴۰۰ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۱۰۰۰۹۳
بازدید : ۲۰۶ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
نکن این جوری با قلبم
دوست دارم از ته قلبم
نکن این عشقو داغون
بمون تا باشیم دو تا مون
میخواهم با هم بمونیم
بیا باهم بخونیم
قصه ای لیل و مجنون
نگو نه چشمام میشه بارون
ببین دلم عاشق تو هستش
مگه میشه نباشی دلم تو رو میپرستش
از من دورشی میبینی که عاشق تو هستم
بیا بمون کنارم بیا دستت تو دستم
نگو این حرفم دروغه
حرفهاش حرفه بوقه
تو جات تو قلبمه عزیزم
بگو میمونی با من بگو باشم عزیزم
واسم مثله یه مرهم
بمونی باشیم باهم
تو با قلبم آشنایی
عجب عشق زیبایی
من عاشق تو هستم
با صدایی تو مستم
بمون تا بخونم برای تو
بمون تا ببینم عشق توی چشمایی تو
بمون تا نفس تو سینه دارم
بمون که با تو من بهارم
بری بدون من میمیرم
بری بدون مثله ابرِ بهارم
بدون که من هر شب به یادت گریه کردم
بدون خونه سردِ بدون که بی تو دردم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است
جایگاه تضمین در ترانه کجاست؟