چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر زهرا مهدوی راد(گل یخ)
آخرین اشعار ناب زهرا مهدوی راد(گل یخ)
|
(دختر بهار)
بر گونه ی بهار دلم بوسه میزند
خرداد از حضور تنم تیر میکشد
هر گوشه باد رقص کنان پرسه میزند
صد نقش روی پرده ی تقدیر میکشد
من با ترانه های بهاری رسیده ام
همراه ابر،زاده ی دریا و آسمان
لبریز لحظه می شوم از عاشقانه ها
در کوچه های سبزِ به جا مانده از زمان
درباع خاطرات قدم میزنم به شوق
در هر نگاه خاطره ای جان گرفته است
از برکت ِ تبرک ِ گلپونه های عشق
این باغ بوی حضرت ایمان گرفته است
هر شب کنار ماه، دلم خیمه میزند
مهمان او، ستاره و لبخندی از خداست
خورشید تا که نور بپاشد به روی صبح
تن پوشی از طلا به تنِ لحظه های ماست
بر دوش هر خیال پری وار میروم
تا دشت های سبز،به سر منزلِ قرار
در امتداد سال نمیترسم از خزان
هر فصل را ترانه کند، دختر بهار
#زهرا مهدوی راد
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب استکی گرامی بر شما و دیگر دوستان هم مبارک | |
|
درود بر شما جناب عزیزیان گرامی سپاس از نگاه پر از مهر شما | |
|
درود بر شما آقا محمدجواد داداش خوبم سپاس از حضور پر از مهر شما | |
|
درود برشما سپاسگزارم گرامی | |
|
درود بر شما جناب کیانی بزرگوار سپاسگزار حضور پراز مهر شما هستم | |
|
درود بر شما گرامی سپاس از حضور پراز مهرشما | |
|
درود بر شما جناب ابراهیمان گرامی سپاس از حضور سبز شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد هشتمین اختر آسمان امامت آقا على بن موسى الرضا ، ماواى دلشکستگان و تکیهگاه درماندگان
بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارک باد