جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
دیدگان عاشق
روز رویا پرداز می نشیند بر آب
در غروبی آبی بی قرار و بی تاب
منتظر تا آید ماه زیبا چون شاه
عاشقان لب بر لب راهی راه پر آه
باز هم وقت سحر رو نماید خورشید
بوسه گیرد از ماه می دمد عطر نوید
پای کوبد به زمین می خرامد با ناز
چشم عشاق همه شادمان غرق امید
|
نقدها و نظرات
|
برادر بزرگوار ، جناب استکی عزیز سلام و تشکر بخاطر اظهار لطف همیشگی تان. سالم و برقرار باشید. | |
|
سلام و عرض تشکر خدمت شما بانوی بزرگوار ، بنده نوازی کردید و با التفات پشتیبانی کننده خود مایه دلگرمی شدید. انشااله همیشه سالم و شاد باشید. | |
|
سلام و سپاس همراه با آرزوی بهترینها | |
|
سلام متشکرم | |
|
جناب شهنی عزیز سلام و تشکر عرض ارادت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود