چهارشنبه ۲۳ آبان
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
-------- خزان بهاری ------------
باد و باران نغمه خوانی می کنند
یادی از آن یار جانی می کنند
برگ های خیس مانده بر زمین
صحبت از دنیای فانی می کنند
آسمان سر برده لای ابرها
مهر و مه عیش نهانی می کنند
بلبلان بر شاخه های لخت باغ
در تخیل گل چرانی می کنند
چشم و دل در حلقه ای نیلوفری
عاشقی را باغبانی می کنند
|
نقدها و نظرات
|
جناب استکی عزیز سلام و تشکر بخاطر اظهار لطفتان. | |
|
جناب اکرمی عزیز سلام بسیار متشکرم بخاطر اظهار لطف تان | |
|
برادر عزیز و بزرگوارم جناب دزفولی گل سلام و تشکر. | |
|
جناب انصاری گرامی و ارجمند سلام و عرض ارادت متشکرم بخاطر اظهار لطف تان | |
|
سلام جناب نظری عزیز متشکرم بخاطر اظهار لطف تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود